Postarit LTC:t ym. "hömpötykset" :)

Loota, lodju ja boxi

Re: Postarit LTC:t ym. "hömpötykset" :)

ViestiKirjoittaja ihmiskoira » Ti Touko 19, 2015 3:13 pm

Pääsihän se Air-Mail:kin perille sitten lopulta. Josko jatkaisi vielä eteenpäinkin. Juu ja niitä hienoja lokikirjoja ei ollut paikallisissa putiikeissa.. näköjään vaihtelee hieman valikoimat. Muutama gätköön sopiva lokikirja tuli hankittua taas ja pari värillistä noppaa jonkin ideanpuolikkaan valaistuttua kohdalla. Saas nähdä. 8-)

PAL-päivän rasioihin nuo em. kohtuullisen isot eivät mahdukaan. Varsinaiseen "The Lootaan" oli pakko fiksata vielä pienempääkin, sillä tilaa on rajoitetusti. Tee siis viimeistään nyt myös pieni leima.. Ja muista lukea johtolanka huolellisesti, ettei tule hukkareissua.
- jees, box -
ihmiskoira

ViestiKirjoittaja lepaggoth » Ke Touko 20, 2015 11:59 am

Pari kertaa piti tavata viesti läpi, ennen kuin tajusin että kätköä istuttaessa muistettavien asioiden sijaan siinä oli kehoitus mulle tehdä myös pieni leima :lol: (Mikäli joku muukin tänne vielä eksyy eikä ole törmännyt esim g-hybridi-lodjuihin joiden lokikirjoista olen vienyt kokonaisen aukeaman leimallani, todettakoon, että vakiosigneerausleimani on sellainen vähän tulitikkulaatikkoa isompi. Mahtuu kokonaisena vähän huonosti sellaisiin lokikirjoihin, jotka on tulitikkulaatikon kokoisia tai pienempiä) Itse asiassa mulla ON myös pieni leima, jota tosin en ole käyttänyt kun harkitsin siitä liftaria tai personal traveleria, mutta sellainen on olemassa ja pyörii lodjauspussin pohjalla.
lepaggoth

ViestiKirjoittaja ihmiskoira » Ke Touko 20, 2015 1:57 pm

Ensisijaisestihan se tosiaan koskee sinua, -näinä outoina toukokuun lopunaikoina.. ;) .,mutta yhtälailla ketä tahansa muuta toki. Aika naftisti leimasi oli mahtunut Mustaan koiraan. Siinäpä muuten se syy, miksi niitä tiettyjä värejä käytetään usein omaleimoissa. Josko tilakin loppuu, niin voi kirjoittaa päälle. Ei taida kyllä muodostua ongelmaksi vähään aikaan meillä.

Ja offtopicina mennään tosiaan aika pahasti. Mitähän tämänkin palstan jutuista saa irti. :| Ei mikään lurkkijan unelma..
- jees, box -
ihmiskoira

Edellinen

Paluu Laatikko